2015. október 4., vasárnap

34 éves a Magyar Úttörők Szövetsége

Egy levélváltás, 34 évvel a "Hogyan nem találkoztam Bartók Bélával" vagy a III. Kerületi ???? érdemérmes???? fogkeféi" után...


Egy levél... 34 évvel egy tatai tábor után. Balázs engedélyével megosztom Veletek!

Fónyi Balázs ismerősnek jelölt a Facebookon, nem tudtam, ki az, 2 közös ismerősünk volt, abból sem jöttem rá, ráírtam…"Pls, segíts, honnan is? Kegyelem árva szenilis fejemnek... :-( "


Fónyi Balázs: Hadd kérdezzem meg, hogy lehettél a tanárom Tatán kisdobos képző táborban - durván hangzik - 1980 nyarán? (Banya és Csaba volt a két pedag) Balázs

Bányai:  több dolog is pontatlan... 1981-ben voltam először vezetőként Tatán Akkoriban  Gyermekvezető-képző táborokba jártunk, tehát szerintem legalább ötödikesnek kellett lenned. én akkor harmadikos gimnazista voltam, onnantól 1989-ig folyamatosan táboroztattam Tatán a Mező Imre Vezetőképző táborban, többnyire Mandák Csabával... hát szerintem így. Akkor most?



Fónyi: Igen-igen... 4. év végén volt - 1981. Te és a Csabi voltatok! Életem egyik legjobb tábora volt, aztán még egyszer találkoztunk ősszel egy esős délután - azt sem volt egyszerű levélben leszervezni. Sajnos utána elhalt az egész... Mióta FB van megpróbálom felkutatni az ismerősöket, de a Bányai Sándor hát... Szóval volt néhány. De a Pertl Gabi share-elte a veled megjelenteket és akkor tudtam: helyben vagyok! Szóval... Megtisztelnél vele, ha megint a barátod lehetnék és remélem egyszer összefutunk valamikor személyesen!
Biztos nem mondanám tudatosnak 34 év távlatából, de én is szakál, szemüveg, ritkuló haj! :-)



HÁT ENNYI. KÖSZ, BALÁZS!



TALÁLKOZUNK 2016. JÚNIUS 3-ÁN, PÉNTEKEN TATÁN!









Nincsenek megjegyzések: