2009. április 2., csütörtök

Harangöntés

Tisztelt Pályázó!
Ezt a levelet a Norvég Civil Támogatási Alap (www.norvegcivilalap.hu) rendszerétől kapta, mivel Ön az előírásoknak megfelelően kitöltött pályázatot küldött be.
A pályázatának elbírálása a pályázati szakasz (2009. április 1. 24 óra) lezárását követően veszi kezdetét. Az értékelést nyomon tudja követni rendszerünkön keresztül, illetve a támogathatóságról a megadott elérhetőségeken értesíteni fogjuk.
További pályázatainak elkészítéséhez, illetve munkájához sok sikert kívánunk.
Üdvözlettel: A Norvég Civil Támogatási Alap munkatársai

----------

egy ilyen semmi kis levélért elég sokat kell dolgozni... de végül is meglett. 23.40-re kész voltunk, mondhatni, szinte izgalommentesen...

háromszázadmagunkkal... :-(

--------------

Hogy is mondta Ancsel Éva? "Harangot önteni csak kurva nagy türelemmel lehet... " vagy vmi ilyesmi... hát igen, rendes szenvedélybetegséghez az kell... türelem.

Tegnap volt 10 éve, hogy meghalt az Apánk. A temetőbe kijutottam - ez jó, de azt az üveg bort, amit vettem, azt már csak ma isszuk meg Bátyámmal... az már nem fért volna bele a tegnapi estébe a norvég civil mellé...

éjfél után megnéztem a Rambo c. filmet. Augusztus végén töltöttem le... és máris. Ez volt a godiva - csokoládé a Norvég Alapért.

Ja, de hozzáteszem, azért az NCA Nemzetközi pályázatára is beadtuk az erőszakmegelőzést tegnap...

Éva megy az Outward Boundhoz segédtrénernek a hétvégére... büszke vagyok... kicsit irigykedem :-)

Nincsenek megjegyzések: