2009. május 7., csütörtök

Csula

/levélváltás barataimmal és barátaimtól.../

Szia Szabi!
Volt ez a köpködős kérdésed, nem válaszoltam rá azóta sem, de most meg nem találom… Arra gondoltam, ha még fontos, kérdezd meg Gyulától – Ő fociedző. Mondjuk, kíváncsi lennék, ha Zoránka elturházná magát a tornateremben így a harmadik edzésén, mondván, hogy ez élettani szükséglet, akkor Gyula ’bá milyen színű rakétaként rúgná fel a Holdba…

Na, de itt, e ponton adjuk át a szót a Szakembernek!
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Szia Gyula!
Az idei táboraink egyikében lesz foci is. Az edzőtől kulturált játékot kértem, de egy dologban nem sikerült kiegyeznünk. Szerinte a sok futástól muszáj köpködni. Én meg nehezen hiszem el ezt, de gondoltam megkérdezek olyan embereket is, akik nálam többet tudnak erről, pl. Te és Sanyi.
Szóval tudnak úgy játszani napi 6 órában, hogy ne legyen csupa turha a pálya?

Köszönöm. Szabi
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Szia Szabi!
Bocs , hogy ilyen későn válaszolok, voltak kisebb-nagyobb elfoglaltságaim.Ez a probléma sajnos a médiából jön, talán megfigyelted már, még NEM LÁTHATTÁL zsebkendővel orrot fújó focistát, nyálát visszanyelő gólvágót, esetleg csapnál gargalizáló védőt.

Azért nem, mert sikk lett büdös tahónak lenni a pályán, bírót megverni rossz ítélet után, vagy undorító módon káromkodva egymásnak esni egy rossz szerelés vagy szabálytalanság után. valóban én egy kicsit máshogyan végzem az edzői munkámat, nem kurvaanyázom le egy rosszul sikerült lövés, passz után a 8-9-10 éveseket, vagy akár az idősebbeket sem.

Azt kell-szerintem- megértetni ezzel a büdös paraszttal, hogy ti is akarjátok használni a pályát, nem óhajtotok fekvőgúlát csinálni az ő turhájukban, és azt, még nem láttam pályán köpködő kézilabdást, teniszezőt, hosszútávfutót. És mégpedig azért nem , mert a füvön nem látszik a köpés!Más kérdés, hogy a faszfogdosás vagy a köpködés már központi látványelem lett a fociban, rögbiben vagy akár az amerikai fociban, baseballban is.

Amikor ez nálunk előfordul, hiszen persze, hogy küzdök ezzel én is, akkor ott,ahova köpött az ember, azonnal felüléseket és fekvőtámaszokat kezdek csináltani az EGÉSZ CSAPATTAL!Hiszek a kollektív büntetés ilyen formájában, mert csak és kizárólag egymást tudják leszoktatni erről az undorító dologról, az öltözőben én már nem vagyok benn, ott már problémák lehetnek, ha a másik csulájába nyúlok bele, fekszem le felülést csinálni.

Hangsúlyozom, nagyon ritkaféle edző vagyok én, sosem jártam edzőiskolába, sosem fertőzött meg ez a nézet, ugyanakkor azért természetesen tudhatod rólam, hogy egy kis gusztustalankodásért én sem kérek tanácsot senkitől.

Nem fűzöm hosszúra: teljes mértékben elképzelhetetlen számomra, hogy bármelyik sportolóm(legyen az akár focista) köpködjön a pályán vagy azon kívül. Ugyanis tapasztalat, hogy egy idő után a pálya mellett, a járdán vagy akár az épületeken belül is feltűnnek a nyálfoltok: aszfalton, falon, fűtőtesten. És ahogy a Bányai mondta: színes petárdaként repülne az égig ....

Teljesen egyetértek veled, nem szabad megengedni, tiltani kell. Még akár azon az áron is, hogy az edző kurvára haragudni fog rád.

Találkozunk még, hajrá nyár:
Gyula

Nincsenek megjegyzések: