2012. május 16., szerda

BAJNOK ETO!

Ők Bajnokok, Pálinger Kati pedig a legnagyobb! 

A Győri ETO női kézilabdacsapata sorozatban ötödik bajnoki címét szerezte meg, miután a döntő második mérkőzésén legyőzte a remekül küzdő Ferencvárost.




A fradisták pedig szégyelljék magukat - és persze nem a játékosok!












De aztán...


  • Levente Némethy ‎:)))))))
    11 perce · 
  • Levente Némethy érzékeny pontra tapintottam? :)
    10 perce · 
  • Levente Némethy nem bírtam ki, de ez nem a Győr női kézicsapatának szólt, hanem neked és csakis szeretetből. :)
    8 perce · 
  • Levente Némethy ezzel azt akartam mondani, hogy minden elismerésem a Győri női kézis csajoké, csak hogy értsd: ne szívd mellre :)
    5 perce · 
  • Sándor Bányai bocsánat!
    4 perce · 
  • Sándor Bányai túlreagáltam...
    4 perce · 
  • Sándor Bányai jó meccs volt
    3 perce · 
  • Sándor Bányai az utolsó két percben úgy éreztem, behúzza a Fradi...
    3 perce · 
  • Sándor Bányai de Pálinger kivédte az időn túli hetest!
    3 perce · 
  • Sándor Bányai Grat a Fradinak!
    2 perce · 
  • Sándor Bányai és kösz!
    2 perce · 
  • Levente Némethy megsajnáltunk a BL-döntő miatt. Nekünk ott a KEK, gondoltuk nyerjetek ti is valamit idén. Beledobta Pálingerbe. Amúgyis visszavonul (kár érte), legyen egy szép napja. :)

Nincsenek megjegyzések: