2014. január 7., kedd

Szolgáltatók... Tiszta Amerika...

Magyarországot visszaminősítették országból szakkörré...

Kedves Bányai Sándor!
Köszönjük hogy Ön is a Szallas.hu-n foglalta le szállását!
Mondja el Ön is véleményét, már több mint 160000-en megtették! Kattintson az alábbi linkek valamelyikére:
Alexandra Vendégház Pilismarót

"Három dolog vonzott: 1., Franciaágy- nem volt. Ez nem baj, de akkor miért írják franciaágyasnak az elhelyezést?! Két egymás mellé tolt ágy még nem franciaágy! 2., Szauna - nem volt. Ez sem baj - de akkor miért szerepel az ismertetőben hogy van - ha nincs? Elvitte az árvíz.... - sajnálatos, de akkor korrigálni kell az ismertetőt! 3. Wifi - a szobánkban semmi hasonlót nem észleltünk."
Bányai Sándor, Budapest (5 nap alapján) - Fiatal pár2 napja




Bányai Sándor <banyai_sandor@yahoo.com> írta:


Küldés dátuma:   2014/01/06 11:06:37
Feladó:          9djb23/7689890 (Bányai Sándor) banyai_sandor@yahoo.com
Téma:            Felhasználóval kapcsolatos probléma => Felhasználóval kapcsolatos
egyéb probléma
Aukciók:         1818131192 
URL:    http://www.vatera.hu/item/view/index.php?cod=1818131192 

Üzenet:
"Partnere visszajelzést készített egy adásvételről (1818131192)" tárggyal kaptam
e-mailt Önöktől... az Ön partnere: LEGSZERX, Termék: CLASSIC FA NOSZTALGIA RÁDIÓ
LCD HŐMÉRŐ ÓRA 2ÉV GAR, Termékkód: 1818131192 Értékelés: POZITÍV, Megjegyzés:
"rendeződött....." Partnere szerint a tranzakció sikeresen lezárult, azaz az
adásvétel létrejött. SAJNOS Az üzlet nem jött létre, nem rendeződött sem
sikeresen, sem sehogyan, az eladó a kért terméket nem tudta szállítani mondván,
hogy elfogyott, véletlenül maradt fenn a kínálatban... ehhez képest mindmáig
szerepel ott! ezután azokról a termékekről is lemondtam, amiket az általam
megvásárolni kívánt termékkel együtt rendeltem meg ( a rádió volt a legfontosabb,
a többi csak kiegészítő apróság... lett volna, ha már úgyis szállítanak,
csomagolnak...) a pénzt visszautalták, anyagi kár nem ért, az eljárás bosszantó,
az üzletet pedig úgy minősíteni, hogy "rendeződött"... Hááát, minimum pofátlanság.
És mindegyiknél ugyanez a többi tételnél: 1818131
192,
1818131195, 1818131201, 1818131204, 1818131198, egyik esetben sem jött létre az
üzlet! 


Tisztelt Bányai Sándor!

Sajnálattal értesültünk a felmerült problémáról.

Véleményünk szerint ebben az esetben az eladó azért jelölhette meg sikeresként a tranzakciót, mert saját felelősségét elismerve pozitív visszajelzéssel szerette volna Önt illetni. Ezt nem tehette volna meg, ha az adásvételt a tényeknek megfelelően, sikertelenként értékeli.

Abban az esetben ha ezt ennek ellenére is zavarónak találja, kérjük, hogy legyen kedves válaszában megerősíteni, így szívesen töröljük a kapott értékeléseket.

Figyelmét és megértését köszönjük!

Üdvözlettel:
Takács Alina

Allegro Group HU Kft. 
www.allegrogroup.hu 

Véleményét az ügyintézéssel, a kapott válasszal kapcsolatban szívesen fogadjuk, ehhez kattintson a levél alján található Értékelje válaszunkat gombra.

From: Bányai Sándor [mailto:banyai.sandor@kalandokesalmok.hu]
Sent: Tuesday, January 07, 2014 9:54 PM
Subject: V.V.V.V. - Végül Vatera ViszontVálasz

Ezt írtam:

"Véleményünk szerint ebben az esetben az eladó azért jelölhette meg sikeresként a tranzakciót, mert saját felelősségét elismerve pozitív visszajelzéssel szerette volna Önt illetni. Ezt nem tehette volna meg, ha az adásvételt a tényeknek megfelelően, sikertelenként értékeli."

???

·         azért jelölhette meg sikeresként a tranzakciót, - hogy a csudába lehet sikeresnek értékelni egy olyan tranzakciót, ami nem jött létre??? 
·         Saját felelősségét elismerve??? Ezt Ön melyik részben találja? Úgy, hogy azóta is hirdetik a rádiót - ami már akkor sem volt?

·         pozitív visszajelzéssel szerette volna Önt illetni. sikertelenként értékeli." ez nagyszerű! Jól értem,az értékel engem pozitívan vagy negatívan az a szereplő, akinek a hibájából a tranzakció nem jött létre... ??? Jól értem, az értékel engem , aki a honlapján akkor is , és azóta is valótlant állít, olyat árul, ami nincs a tulajdonában? És akkor én most értékeljem pozitívan, hogy nem lopta el a pénzem, vagy mi a csuda???? Ennél azért többre vágyom!
·         Ezt nem tehette volna meg, ha az adásvételt a tényeknek megfelelően, sikertelenként értékeli." Jól értem én? Nem tudott volna engem pozitívan értékelni, ha a tényeknek megfelelően írja le, hogy mi történt (Ill... hogy mi NEM TÖRTÉNT)?
·         MI VAAAAAAAN?! Új fiú vagyok itt... de... szóval nem így képzeltem! Lehet, nem volt szerencsém... ? A másik vásárlásommal jobban jártam ("a tranzakció létrejött..."), de a szolgáltatás színvonala ott is alacsony volt... sóhaj...

Na jó. Hát, ha ez nem lenne magától értetődő, és feltétlenül az szükséges hozzá, hogy megerősítsem, akkor igen, megteszem! Abban az esetben ha ezt ennek ellenére is zavarónak találja, kérjük, hogy legyen kedves válaszában megerősíteni, így szívesen töröljük a kapott értékeléseket. IGEN, KÉREM, szíveskedjenek törölni a kapott értékeléseket... kíváncsi vagyok, hogy akkor most ez milyen negatív következményekkel jár majd számomra... :-( 

Hát, köszönöm a segítségét!

Jobbakat!


Bányai Sándor
+36-30/982-3322
1386 Budapest Postafiók 90

Nincsenek megjegyzések: