2017. február 25., szombat

Újrakezdés - szobabiciklivel

Kedves Barátaim! További világjárásaim megtervezéséhez (...és bokaizületem rehabilitációjához...) tud valaki kölcsönadni egy szobabiciklit néhány hétre, 1-2 hónapra? Nem feltétel, hogy legyen rajta csengő, errefelé nincs nagy forgalom... ilyen is jó, olyan is jó, minden megoldás segíthet. Budapest, és környéke érdekel, érte megyek (gyalog is...). Köszönöm! Háááthaaaa

Aha... már értem. 




Szobabicikli elvihető, házhoz szállítom. 30 perc után rájöttem, hogy rossz a beépített órája... 2 perc 20-at mutatott. 4.52-nél megértettem, miért ajánlották fel olyan sokan ingyen. 6.19-nél töröltem őket az ismerősem közül. 7.12-nél telefonáltam a rendörségre, hogy a gyógytornászom meg akar ölni. 8.30-nál csatlakoztam a népszavazáshoz, amelyik a szobabicikli és más tömegpusztító fegyverek betiltásáért indult. 9.59-nél nem történt semmi... és most úgy tűnik... soha nem is fog. 





Nincs harag szívemben. Holnap lehet, hogy begipszelik az izomlázamat. Kösz! Churchillnek mégiscsak igaza volt.




Nincsenek megjegyzések: