2018. július 13., péntek

Nem kell, hát hányszor mondjam... NEM KELL!

"Eddig még bármiben hittem is... mind tönkre ment" - avagy "...az íróasztalt elérte, a büszkeségét megértem, de elfelejti honnan indult el.. valamikor Ő is lázadó volt., elkezdett egy új világot, de elfelejti, honnan indult el..." szóval: "...rangot kapott, eszet hozzá nem!"


Alex Holeczy a lazadoobool seggnyelo lett ....... ez igy van rendjeen .......mondta a kukac... es elaraszolt

Mihaly Henkrich Lehettem volna forradalmár!
Halhattam volna mártírhalált!
Lehettem volna képviselő!

Lehettem volna gonosztevő!
Azért szar ez az egész világ, 
Mert ti emberek szarok vagytok!
És én, én is egy kicsit!
Sajnálom, én is egy kicsit!

Sándor Bányai ezt Feró írta? én nem ismerem, mi ez?


Sándor Bányai utálom az egész... XXI. századi BeatricétTamás Nyírő Végül a 30 ezüstpénzt mindenki elfogadja szépen lassan😑😑😑Mező György Én is szeretném már megkapni az a 30 ezüstpénzt!Mihaly Henkrich Barátkozz a tömjénzsótival!


Varga Zsolt Valahogy soha nem kedveltem Ferót! Ez nem utólagos belemagyarázás. Egyszer voltam Ricse koncerten, de nem ragadott magával. Akkor viszont már tudtam, hogy egy pénzéhes ripacs, amikor fellépett október 23-i ünnepségen! Fehér ing, babos nyakkendő, farmer, fehér magasszárú tornacipő. Mondott nagyon okosakat (qrva nagy ellenálló vagyok, voltam), majd a műsorban elhangzott a Pancsoló kislány. Természetesen a félórás hakni gázsijáról nem nyilatkozhatok!

Mező György Én kéremszépen voltam. Elég sok Ricsén. Az első előtt, - '78 tavaszán - rongyosra hallgattam egy kazettát, amit egy barátomtól kaptam. A koncert előtt két nappal a liftre vártam a házunkban, amikor megjelent egy baboskendős csóka.
- Helló, mondtam. Tudod, hogy szombaton Ricse lesz a Danúbiusban?
- Persze, én vagyok a basszusgutáros.

Na ő volt Miklóska Lajos. Kiderült, felettünk lakik. Jó haverok is lettünk.
Mező György A Feketebárányokra is a Ricse miatt mentem, a Hoboról ott hallottam előszörSándor Bányai Omega-LGT-Beatrice Balatonfüreden, Hobó-Mobil-Ricse a Hajógyári Szigeten... a Térden állva... és a Nem kell... Mára csak a "Nem kell" maradt. Semlyén Zsolti? Nem kell! Lakodalmas rock Ferótól? Nem kell! "Tőled nem kell semmi, még a nem kell sem kell, hát hányszor mondjam: nem kell!"Mező György Az végképp nem értettem, mit keres egy lenezen az LGT-vel, Omegával.Julius Edel Azt a Benkő és a Presser erőltette át a hatalmon. Szár lemez volt, de jó húzás a részükről. Valamiért bepöccentek az Akkori Mindenhatókra. Ma Semjén-Rogán-Feró koncert lesz.Sándor Bányai Julius Edel holnap Semjén-DemjénNagy Zoltán Ricse, Edda... Csak az első két lemezük vállalható Mező György Azok a Corvin mozis koncertek. Edda, KorálMező György Az igazi, a Tungsram művházban a háromnap, három éjjeles Hobó-Kopaszkutya volt.Neubauer Tibor Elqrvul itt mindenki a pénz hatására..sajnos..Belházy Miklós "Jó pénzért elmehetett volna ugatni egy ház körül, de rákapott az italra, és úgy érezte, szabadon él. NEM ÉRTEM, MIÉRT!"Lakatos Emese Én szeretem Feró bát Beatrice ét 🙂

Lakatos Emese 🙂🙂Mindenki tartsa meg saját véleményét Feró b nagy kedvenc 🙂🙂🙂István Árpád Csintalan Csak egy apró megjegyzés ..
De jó lenne hogy ha ez lenne a legnagyobb problémánk😊😊
Mihaly Henkrich Hááát azért nem kis probléma, a jobboldali az egy ripacs, az csak csalódás, de a baloldali....na az ugye probléma?István Árpád Csintalan Na ezért nem akartam ezt le irni ....nem vagyok hajlandó politikával foglakozni ...egy nem értek hozza kettő nem akarok ideg roncs lenni... bocs Misa... biztos igazad van😉😉😉😉Sándor Bányai még néhány adalék az egész magyar popalvilág megítéléséhez... http://magyarnarancs.hu/publicisztika/petofi-kiscicai-111797Mező György jó cikk, kár, hogy igaza vanSándor Bányai és a legszebb mondat... vagy bekezdés: "A nagy uniós fejlesztési pénzek után maradó apróból stadionrockerek gyalázzák Európát. Nagy Feró és a Beatrice koncertjét a Magyar Villamos Művek támogatja, és így már nem is meglepő, hogy Feró miért tette ki a plakátjára, hogy ÉN NEM FÉLEK. Ha engem tömne az MVM, hidd el, Feró, én sem félnék. És ha már így összefutottunk, azt is elmondom, hogy AZÉRT a "Nem kell"-ért az EVIG-ben tartozom annyival neked, Feró, hogy EZÉRT az MVM-ért és a bérmigráncsozásért köpni fogok a sírodra." GYÖNYÖRŰ!
Sándor Bányai A rockerek zömmel beálltak abba a sorba, amelynek végén Petőfi rádiót, NKA-támogatást, Erkel (és Kossuth-)-díjat osztogatnak; és a múlt példáit említve ezen talán nincs is sok csodálkoznivaló. Igazán vérfagyasztó az a csend, amivel a rockszcéna az önkényuralom építését fogadja. Néhány kivétellel mindenki békésen tépi a láncokat a színpadon. The show must go on, csak semmi politika!Sándor Bányai Ha valaki mások figyelméből él, abból, hogy elmondhatja a közönségének, hogyan kellene élni, és hogy hol a vigasz, ha baj van, akkor ez kötelességgel is jár. Ha felszámolják a szabadságunkat, akkor a pribékekkel való kollaboráció minden olyan eset, amikor elmulasztja a zenész tudatni a közönségével a koncertjén, az Insta-oldalán, a YouTube-csatornáján és az utolsó nyomorult szórólapján is, hogy mit gondol a szabadságról és a szolgaságról. Ha nem teszi, nem méltó arra, hogy Fendert vegyen a kezébe. TÖKÉLETES MONDAT - EGY GYALÁZATOS HELYZETRŐL.http://magyarnarancs.hu/publicisztika/petofi-kiscicai-111797



Nincsenek megjegyzések: