2008. szeptember 18., csütörtök

Kongruens(1) képzés

Annyira jó volt kedden órát tartani a Főiskolán (ELTE – TÓFK)! Ott volt Ildi, Zsuzsi, Ági, Gabi, és Edit, akik voltak a Bókay kertben az élménypedagógia játszóházon (Edit: névnapom van – kapok pólót?)!

A másodévesekkel kezdtem, sokat készültem rá (inkább ráhangolódás, az óra menete kezdetben elég zavarosan indult, terem nem volt, de ez már megszokott…). Végül nagyon elkaptam őket! A végén az egyik Lány azt mondta az óra értékelésénél: „a szombati játszóház után kb. ilyen órát vártam a Tanár úrtól...” Olyan büszke voltam, hogy hazafelé nem kellett benzin az autóba...szállt magától!

Utána az elsőévesek... a klasszikus „Ismerkedés plüssállatdobálással”-t akartam játszani velük bemelegítésül, meg az egész megszokott unalomig ismert, ezerszer kipróbált bemelegítő kört... a rutinzónám kellős közepéből…

Beléptem... volt bent egy kutya... na mondom... aztán láttam, hogy VAKVEZETŐ kutya! Aztán kiderült, hogy nem véletlenül van ott.. nem eltévedt... Úgyhogy végül lett plüssállat dobálás és az összes többi gyakorlat Dáviddal - akié a kutya volt... huhhh!

Mellé álltam, és én mindig a kezébe adtam az állatkát, de egyre messzebbről, hogy azért el kelljen kapnia... Nem dobtam, inkább csak a kezébe ejtettem... de akkor is... Ő először úgy dobta tovább: „3óra irányában van valaki? igen? akkor dobom”... aztán másodszor is úgy akarta, de nem hagytam, mondtam, szólítson valakit a nevén, az szóljon vissza, és akkor hangra tudja dobni... akkor dobta Beának... aztán újra Beának akarta, de nem hagytam, és mindig mást kellett szólítania.. volt hangzavar - 8 állatka ment egyszerre... - Dávid mindig tőlem kapta.

A csúcs az volt, amikor a hangzavarban a kutya kisomfordált...

Nagy játék volt! Azóta teljesen be vagyok sózva a főiskola miatt...

1 - Kongruencia, kongurens: hitelesség, megegyezés, megfelelő, összeillő, a non-verbális elemek megerősítik a verbális közleményt…

Nincsenek megjegyzések: