2008. szeptember 20., szombat

Két dolog

Az egyik jó: Andor azonnal hívott a Szabadkai Konferencia után, ahol élménypedagógiáról adott elő. Skype-on készíttem fel formailag, és picit tartalmilag is, érdekes volt. Azt mondta, jól sikerült, Géza Bátyám (Czékus Géza Pro-dékán Úr...) is megdícsérte. Persze utána megszállták a rajongók...
A másik szinte még jobb... (szinte...)
Még kedden történt, amikor beértem a Főiskolára... ahogy mentem fel a lépcsőn, nyitva volt a HÖK iroda ajtaja, és megláttam a HÖK elnökét, aki régi hűséges tanítványom (igen, a harmadik évet kezdi... illetve nem kezdi, mert most sem jött órára, de ez most mindegy...). Gondoltam megkérdezem már, hogy mi lett annak apályázatnak a sorsa, amit még június végén adtunk be az ELTE HÖK belső pályázatára (persze, hogy megkérdezem, nem mintha nem tudtam volna a beszédes hallgatásból... de akkor is...)
Mondta, hogy a jóval kezdi... - mindenki mondta, hogy ez volt a legjobb pályázat - az elutasítottak közül. De el kellett utasítani, mert sajnos, hiányzott hozzá az árajánlat... Illetve megvolt, de csak úgy a szövegben, nem volt meg külön is. No de majd legközelebb...
Édes Istenem! Hivatalosdit játszó gyerekek... Ők döntenek mondjuk arról, hogy Cserta Erika el fog-e tudni jönni a háromnapos túrára... Istenem!
Na, de Erika már egy másik történet... talán majd megírom azt is - Pillangó történetével együtt.
Előre megfontolt szándékkal, különös kegyetlenséggel elkövetett hivatali visszaélés, hűtlenkezelés és HIFELo, azaz hirtelen felindulásból elkövetett lopás... Ez a HÖK itten minálunk. Szégyen.
na, gyerünk menjünk tüntessünk a Tandíj ellen és a főállású HÖK vezetők jobb javadalmazásáért...! Sok sik!

Nincsenek megjegyzések: