2013. december 25., szerda

Karácsonyi üzenet... - rádión át

Legkedvesebb ajándékomat Kémenes Lóritól kaptam, ideje megtudja Ő is! Tegnap 1/2 6 (Szabi: fél hat!) felé elköszöntem... elindultam... még nem indítottam el a Zsófitól kapott CD-t... még szerettem volna egy-két késői telefont elintézni... kezdődött, vagy már ment is a Kossuth Rádió esti krónikája... felkonf: lelki útravaló, az ünnep üzenete stb... stb. és akkor megszólalt Kémenes Lóri. És Nekem beszélt, hozzám szólt, nekem üzent! Hogy mit mondott? nem tudom, másnak a látását homályosítják el a könnyek, nekem úgy látszik a hallásomat... (is. meg kellett állnom!). És lett ünnep, és üzenet, és szeretet, és lettek velünk szeretteink, és onnan messziről üzent! És ha telefonon nem ért el, akkor a rádióban beszélt hozzám... nekem... Köszönöm! és mivel nincs meg a száma, és most épp' Hajnié sem, most így szerettem volna megköszönni Neked! Köszönöm Lóri, odaértem!





Nincsenek megjegyzések: