2015. január 26., hétfő

Rezignált erőszak

22:30
A 2011-es Nagytábor csoportba régen írt valaki ... de most újra!

www.halaszjulia.ro
Április 11, 12-én Farkas vagy áldozat? Agressziókezelés és a bántalmazók segítésének lehetőségei címmel tart képzést Besnyi Szabolcs, tréner (Szerbia) és Major Zsolt Balázs, pszichológus (Budapest).Bejelentkezés és további információk itt!
 
Sándor Bányai Sándor Bányai Hm... picit furcsa ezt itt látnom... Tudod, Julcsi, úgy képzelem, hogy a Nagytábor, a Kalandok és Álmok, az erőszakmegelőzés és Kovács Nikoletta szorosan összetartozó dolgok. Legalábbis 2011-ben még így volt... és szerintem jól is volt ez így. És ez nem azt jelenti, hogy nem tarthat más is ilyen képzést... de talán ebben a csoportban reklámozni... hm... talán úgy mondanám: Nem elegáns.
 
ezt írtam rá válaszul

  

 
Sándor Bányai 22:32 Sándor Bányai dehogy...
levette.nem akarok ennél többet tenni most
Sándor Bányai22:44Sándor Bányai gondolom, most izzanak a vonalak Mvhely és Moravica között...
de most mit csináljak? Írjam meg neki, hogy mekkora barom? És ha igen, melyiküknek?
 
Izabella Demjén22:48Izabella Demjén jó volt, hogy ezt írtad majdhogy nem harcias
 
Sándor Bányai22:49Sándor Bányai jó hogy ezt írtam... vaaaaaaaaaaaaaaaaagy hatodjára sikerült... mindig újra belekezdtem.... és újra és újra lehanyatlott a kezem... azt járt az eszemben: nem akarom elrontani a 2011-es résztvevők érzéseit arról a táborról... semmiféle kicsinyes veszekedéssel, de szó nélkül semmmmmmmmmmmmmmmmmm hagyhatom... msot már téynleg nem, eztttttttttttttttttt már tényleg nem
 
Izabella Demjén22:52Izabella Demjén és arra nem gondoltál, hogy megírod neki magánban? bár levette onnan...
Sándor Bányai22:53Sándor Bányai azért nem akartam CSAK magánban, mert akkor a hírdetést még mindneki változatlan formában látja... aztán, amikor levette, arra gondoltam, hogy kirakom csak azt, amit én írtam... de azt a Nagytáborozók összetratozás érzése miatt nem teeeeeeeeeeeeeeeeeszem úgyhogy hagyom ennyiben
 
Sándor Bányai22:55Sándor Bányai ha magánban írnélk neki, azt írnám: "julcsi, hogy Te micsoda eeeeeeeeeeeeeeeeegy érzéketelne barom vagy! Hát mindeeeeeeeeeeeeeeeeeeeen és mindenkin keresztül kell gázzzzzzzzzzzzzzzzzznod a karriered érdekében, te szzzzzzzzzzzzzzzzzégyentelen?! ezt írnám, csak kevesebb betűvvvvvvvvvvvvvvvvvvel
Izabella Demjén22:57Izabella Demjén 
 
XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

PÁR NAP MÚLVA TOVÁBB:

https://fbstatic-a.akamaihd.net/rsrc.php/v2/y4/r/-PAXP-deijE.gif14:28  Halász Júlia Szia Sanyi! A Nagytáboros csoportból kiléptem. Annyit azért elvártam volna, hogyha bármi gond van a képzés hirdetésével akkor azt privát üzenetben közlöd velem és nem publikusan, mert ez másra nem tartozott volna. Úgy érzem ez a feszültség nem nekem szól, hanem Szabinak, de remélem ezt Ti ketten tisztázzátok. Ez a képzés erőszakkezelés és nem prevenció. Szerintem óriási a különbség.

Halász Júlia És semmi köze a Kalandok és Álmok képzéséhez vagy Nikóhoz. Ez az én meglátásom. Sokkal inkább szól iskolapszichológusoknak erre volt igény, hát ezért lett így ilyen formában meghirdetve megbántottál nagyon de ettől függetlenül tiszteletem továbbra is a Tiéd Julcsi

·        Sándor Bányai Szia Julcsi. Hülyeségeket beszélsz (írsz...), de akarok rá válaszolni, a kölcsönös tisztelet jegyében. Megyek sorban. 1., "A Nagytáboros csoportból kiléptem" - micsoda színpadias, felesleges és nevetséges gesztus kilépni egy 2011. óta inaktív csoportból?! 2., "...elvártam volna, hogyha bármi gond van a képzés hirdetésével,akkor azt privát üzenetben közlöd velem és nem publikusan, mert ez másra nem tartozott volna" Publikus megjelenésre publikus reakció - ez gondolom nem meglepő. E gy publikus megjelenés publikus reakciókat vált ki. Ha a csoportnak írt levél ELŐTT kérdeztél volna, vagy kérted volna a véleményemet, akkor én is magánban válaszoltam volna. Te az egész csoportot szólítottad meg - nekem is fontos volt, hogy az egész csoport legyen tisztában avval, hogy én mit gondolok a dologról. 3., Egyébként a Te leveledet rajtam kívül egy, azaz 1 fő olvasta a Facebook tanulsága szerint. Hogy az enyémet is olvasta-e, arra vonatkozóan a face nem adott jelzést. Úgyhogy ne legyenek illúzióink... egyetlen ember, vagy senki sem volt tanúja ennek az egész purparlénak. 4., "Úgy érzem ez a feszültség nem nekem szól, hanem Szabinak, de remélem ezt Ti ketten tisztázzátok." Ezt valóban ránk bízhatod, kösz a bíztatást, felesleges.

Sándor Bányai (még írom, véletlenül küldtem el...)

·         Sándor Bányai 5., Nem azért írtam, hogy levedd, eltávolítsd az üzenetet, eszembe sem jutott ilyen reakció, én sohasem élek evvel a lehetőséggel. Ha ezt akartam volna, magánban írtam volna... én azt hittem, hogy ha már megírtad, idővel a csoport minden tagja látni fogja, ezért a publikus reakció. Személyiségi jogot nem sértett. 6., Rezignált volt és szomorkás, meglepődtem, és szomorkodtam azon, hogy micsoda érzéketlenség kell ahhoz, hogy mint elefánt a porcelánboltban, a karriered és az önmegvalósításod érdekében mindenen keresztülgázolj... persze, szigorúan a kölcsönös tisztelet jegyében.

·         Sándor Bányai 7., "Ez a képzés erőszakkezelés és nem prevenció. Szerintem óriási a különbség." Háááát... evvel se áltassuk magunkat, azt javaslom! Persze, óriási különbség... persze. A képzés tartalmában talán... de nem egy értékesítési-reklámozási helyzetben, és nem a megszólított célcsoprt számára. Ugyan már!

·         Sándor Bányai 8., "És semmi köze a Kalandok és Álmok képzéséhez vagy Nikóhoz" Szerintem sincs semmi köze... ezért nem tartottam / tartom alkalmasnak az általad választott felületet a képzés reklámjára. És ha valóban lenne benned tisztelet, mondjuk Nikó munkája iránt, akkor nem választottad volna pont ezt a csatornát. És ettől még természetesen van létjogosultsága más képzésnek, más szakembereknek! Ezt nem vitatom.

Sándor Bányai 9., "Sokkal inkább szól iskolapszichológusoknak. erre volt igény, hát ezért lett így ilyen formában meghirdetve" Jaaajjj... na ez is. Hát ha iskolapszichológusoknak szól... akkor miért itt próbáltad hírdetni? Hát tudod, hogy a 2011-es Nagytáborban hány iskolapszichológus volt? Kettő. K.T. és B.K. Erre volt igény? Háááát..., ebben a csoportban ilyen igény 2011. óta nem fogalmazódott meg. Ugyan... ne butáskodj!

·         Sándor Bányai Na, ennyi, ezeket el akartam mondani.

Nincsenek megjegyzések: