2021. január 14., csütörtök

Boldog születésnapot, Kozma Tamás!


Érdekes, én nem sportolóként ismertelek meg, hanem trénerként többszáz kilométerre az otthonainktól, Szovátán, az Outward Bound Központban, ha jól rémlik, akkor 2007 novemberében. Na, számold ki Te, hogy hány éve! Johnny, Te meg én… én persze elveszettnek éreztem magam a két kalandpedagógiai szakember, a két kötélpályás tréner között… de jól esett, hogy sose éreztettétek velem, hogy még a bakancsomat sem tudom megkötni önállóan, nemhogy egy rendes csomót… 😊

 A profi, szarkasztikus nyugalom. Ez voltál mindig. Testalkatodnál fogva is – rendíthetetlen. Imponált nekem.

 A leginkább egyedi élmény, ami szerintem a jelenlévők közül keveseknek adatott meg, hogy abszolút outsiderként elmehettem Veled kosármeccsre úgy, hogy én még sosem voltam, azt sem tudtam, eszik-e vagy isszák… és elmentünk együtt meccset nézni Szombathelyen. Istenem, olyan volt, mintha Michael Jordannal mentem volna meccsre Chicagoban, mintha Maradonával mentem volna meccsre Nápolyban, mintha… áh, nem is tudom… Istenem, milyen jó volt sütkérezni a dicsőséged fényében, mennyire élveztem, hogy nem jutunk be a helyünkre, mert Téged mindenki megállít, mindenki ismer, mindenki a hátadat lapogatja, mindenki viccel („Jaj, miért nem vagy a pályán, ezeket még így is lemosnád, dzsekiben és bakancsban…”) szóval egy LEGENDA mellett ülhettem. Nagyon jó volt, nagyon büszke voltam a barátságodra.

 Legutóbb valahonnan messziről autóztam hazafelé, felhívtalak. Pont volt 5 perced – úgyhogy dumáltunk is bő 40 percet… Beszélgettünk… a Holdfényligetről, az oktatásról, a szakképzésről, pedagógusokról, diákokról, az emberekről, a világ dolgairól, az országról, kicsit magunkról is.

 Köszönök minden együtt töltött percet, Szovátán, a Holdfényligetben, Szombathelyen, a Mojo-ban, a Sportcsarnokban, a Mézeskalácsházikóban, ahová befogadtál engem és a családomat, a közösen megtartott tréningen vagy akár telefonon!

 Boldog születésnapot!

(ha már megírtam... ne vesszen kárba :-) )

Nincsenek megjegyzések: