2021. január 1., péntek

2021. 01. 01. - az elmúlt évről

 Varga Zsolt bejegyzése nem hagyott visszaaludni… - köszönet érte!


2020 volt az az év, amelyben…
• … hat és fél év után a Havannáról Kakucsra költöztem – és költözhettünk. Így aztán újra ásót vettem a kezembe, lett két kutyánk, a Hapsi meg a Betli, újra van garázsunk – ha az autó nem is mindig fér be, lett új konyhabútorunk, Lacikának köszönhetően;

• … elmaradt a Bárka fele, de megvolt a másik fele (majdnem…), vezetőtársaimmal Kakucson készülhettünk Balatonfenyvesre, majd belecsöppentem 35 éves táborvezetői gyakorlatom eddigi legnehezebb vezetői válságába, és sikerült úgy kezelni, hogy két nekem nagyon fontos ember, Bence és Nóri is megdicsérte és megköszönte;

• … még mindig együtt dolgozhattam Bellával és Nikóval;
• … emlékkönyvet készíthettem Bátyám 60. születésnapjára, és éppen harmincan írtak bele, igaz, csak a saját születésnapomra kapta meg, de azért örült neki;

• .. lefutottam életem leghosszabb távját egyben. Nem sok, nyugi, de azért megvan 10 km.;

• … együtt dolgozhattam Nándival, Csinivel, Sopival és KissTamással;

• … bírtam Gyula barátságát;
• … életem legszebb és legfontosabb focimeccsén egy csapatba lehettem a Fiammal és rúgtam három gólt! Ééééén!
• … megkóstolhattam életem legjobb birspálinkáját, hála a Göncruszkai Tantestületnek 😊;
• … egyszerre ölelhettem Zsófit és Zoránt a Bárka Sátorban, azt énekelve, hogy „együtt, Te Gyönyörű Bolond!”

• … lett mindenféle tesztem, kerültem mindenféle karanténba;
• … képes voltam normálisan beszélgetni politikáról két gyerekkori focistabarátommal, Vincével és Bandival, annak ellenére, hogy közel sem vagyunk egy véleményen;
• … hallhathattam egész évben Fiala Jánost;
• … megsimogathattam Zorán barna végű lila övét, amit az edzőjétől kapott meg;
• …köszönthettem Barni keresztgyerekünket első születésnapján;
• …kísérő lehettem a Kinizsi Százason (Oszival) és a Spar Marathon-on;



• …újra dolgozhattam Tatán, ami napsütésben a Világ Legszebb Helye – esőben meg nem;
• …megkaphattam az 57. Jenga elememet Zsuzsitól. Még nő a torony…
• … megismerhettem a Zoom alkalmazást, kipróbálhattuk saját fejlesztésű online élménypedagógiánkat;
• … láthattam dolgozni Tanítványaimat és Gyermekeimet a Bárkában, sor került a PTE talán legsikeresebb élménypedagógiai kurzusára élőben és online, a még sikeresebbet elmosta a szeptemberi veszélyhelyzet;

• … trénerként térhettem vissza a Kandóba, gyerekeim volt általános iskolájába, és jó érzés volt újra találkozni azokkal, akiknek gyerekeim oly sokat köszönhetnek;
• … láthattam játszani életem legjobb Steelers csapatát, életem legjobb sorozatában;

• … büszkén szurkolhattam Zsófinak, aki a Covid katonájaként teljesített frontszolgálatot;
• … láthattam a fiamat ez egyetemi felvételik kiértesítése után egy perccel;
• … sokat javult a hallásom, ha nem is magától;
• … megtarthattam Nikóval az év legjobb képzését élőben, cserkészvezetőknek, haladó szinten;

• … Bella, minden Te vagy!


2021-ben legyen még hosszabb a “jó dolgok” listátok!
Boldog Új Évet!

Nincsenek megjegyzések: