2012. december 23., vasárnap

Karácsonyi blog 2012


Karácsonyi blog /1. Ferrari Egy nagy üzletközpontban egy nagy autós kölcsönző cég egy nagy és nagyonpiros Ferrarival reklámozza, hogy nála ki lehet próbálni Ferrarit, Lamborghinit, Maseratit. Nem vagyok ezekhez az autókhoz szokva, és ilyen szolgáltatásokhoz sem... mi tagadás... Nem is úgy voltam öltözve, mint akinek módjában áll 30.000 Ft.-ot fizetni 8 percért, vagy százezret ötvenért... különben meg azt hittem, nyereményjáték (is...) van, miért ne próbálnám meg? De azért mégis... szíven ütött... amikor odaléptem és megkérdeztem a hostesslányt, hogy mi kell ahhoz, hogy az ember kipróbálhasson egy ilyen autót... akkor azt válaszolta: Pénz. Pontosabban azt mondta: PÉNZ és jogosítvány (Így mondta, a pénzt nagybetűkkel). Értem én, hogy unja a sok bunkó, csóró proli érdeklődését, aki oda jár nyálat csorgatni, értem én, hogy valóban pénz kell hozzá, értem én, hogy valójában pénzért mindent lehet (bár úgy tűnt... intelligenciát azt nem...), de mégis.... miért kell egy ilyen autó mellé -egy ekkora kapanyél? és ha már ekkora bunkó - miért nem traktort népszerűsít, műtrágyát vagy gyökérkezelést? kedves probavezetes.hu! Ez öngól volt, és tudjátok mit? Nem emiatt a hostess lány miatt nem megyek! De akkor is...


Karácsonyi blog / 2. Hobbit. Bevallom, nem láttam a Gyűrűk Ura trilógiát... de kizárt dolognak tartom, hogy sokkal rosszabb legyen a Hobbit trilógia első részénél! Legfeljebb holtverseny... :-( Pedig milyen jópofa fiúk...! Minden előzetesen levetített filmajánló jobb volt, mint a film - mert azok legalább rövidek voltak. 
















Karácsonyi blog / 3. És természetesen Zorán felriad éjszaka arra, hogy fáj a füle. Kezdődik... and so this is christmas... http://www.youtube.com/watch?v=EZXlCUNm9cg

Nincsenek megjegyzések: