2008. november 16., vasárnap

Bugatti - ebugattát!


Jó nap volt. Délelőtt a MindenGyereken dolgoztam (végre...) Összeállt a Kalandok és Álmok szekció - mégis félve küldtem el Tóbiásnak... Majd meglátjuk.

Ebéd után kidobósoztunk, aztán vásároltunk Zsófival, majd őszi avarsöprés, végül shopingolás. Éjjel I'll meet You at midnight - azaz narancsos kacsa római tálban, Bacher Iván ihletése nyomán szabadon.





Na, de a legfontosabb nem ez, hanem hogy kipróbáltam egy Bugattit! Megláttam, és mi tagadás, némiképp fanyalogva, szájamat húzva... úgy döntöttem, hogy kipróbálom...

Kipróbáltam - a hatás döbbenetes volt, minden képzeletet felülmúló! Én ilyet még soha nem éreztem, valami fantasztikus volt, egymillió klasszissal jobb minden eddig tapasztaltnál!

Nem tudtam elképzelni sem, hogy ekkora különbség létezik. És most itt van. Csak azért rossz, mert elkezdtem vágyakozni egy Bugattitra.


Felejthetetlen illat volt!

Nincsenek megjegyzések: