2023. augusztus 23., szerda

csak a bárka...? :-(


Ma sem volt könnyű élni.

És nem lesz könnyű sohasem.

De érdemes volt! Mindig

érdemes lesz, hiszem!

Nehéz, s el kell fogadni,

ki szemben áll velünk,

s azokat elviselni,

kikkel menetelünk.

Emelni, vinni vállon,

ki gyenge, s már kidől:

s mert rá is jut erődből,

nem köszön, úgy gyűlöl.

Menni velük – már régen

nem értük – csak azért,

mert e sereg iránya

valami célt ígért.

Velük és ellenükre

annyi közt egyedül,

vívni mégis azért, mi

csak együtt sikerül:

mindez ma sem volt könnyű,

– s nem lesz könnyű sohasem –

de törvény, és vállalt sors ez,

ha érdemes, ha nem!


From: Gréta Orbán <greta.rsg07@gmail.com>
Sent: Tuesday, August 22, 2023 10:02 AM
To: Izabella <demjen.izabella@kalandokesalmok.hu>; Bányai Sándor <banyai.sandor@kalandokesalmok.hu>
Subject: hála és köszönet

 

Kedves Sanyi és Bella!

 

Szeretném nektek mégegyszer megköszönni azt a rengeteg képzést, amiket a Kalandok és Álmokban szerveztek, csináltok és amiken az utóbbi években én is részt vehettem!

Kaptam egy állásajánlatot, ami arról szól, hogy egy technikumban taníthatnék 4-6 órában bölcsis néninek tanuló lányoknak szakmai személyiségfejlesztés tárgyat. 

Annyi játék és érzékenyítő ötlet jutott eszembe rögtön, hogy azt nem is tudom elmondani.

Aztán pedig rájöttem, hogy minden ötletem valami olyanhoz kapcsolódik, amit már én is próbáltam veletek a képzéseken vagy a Bárkában.

 

Még nem biztos, hogy el tudom vállalni ezt a munkát, de 1-ben biztos vagyok: ezért érdemes a pályán lenni, hogy tanuljon az ember és aztán tovább is adhassa a tudását. 

 

Ölelés, 

Gréti

 



Nincsenek megjegyzések: