2023. augusztus 10., csütörtök

Egyszer voltam, mi nem voltam... (2020. áprilisi poszt újraközlése a Szerző szíves hozzájárulásával)


 2020. áprilisi Facebook bejegyzés beemelve:

UPDATE!

24 óra után zárás, eredményhírdetés. A nyertes, ha jól látom, egyedüliként: Tamás Kiss ! Oktatástechnikus sohasem voltam...
Egyszer voltam, hol nem voltam... mi nem voltam? Sorolj fel 11 munkát, amit végeztél életedben, és adj hozzá egyet, amit nem! Lássuk, kitalálják-e az ismerőseid, melyik az az egy, amit sohasem próbáltál?
1., Nagyszakállú télapó - LEGUTÓBB TEGNAP IS, ugye, Szekeres-Kamondi Zsuzsanna?
2., Balhátvéd a Megye II.-ben 1987, Szentendrei Kossuth KFSE, swarczban, valaki más igazolásával, mert nem voltak meg... de erre még Gábor Rácz sem emlékezhet...
3., Éjszakai hómunkás 1983, 1984, 1985 telén. egyik éjjel -24 fok volt... Vince Szakály volt közös műszakunk...
4., Politikai munkatárs 1985-1988 között,a XVIII. kerületi Asztalos János Úttürőházban, ez volt a munkaköröm megnevezése, az Ifikkel foglakoztam, nem fűtő voltasm, mint egyesek, ugye, Julius Edel
5., Történelemtanár - Kontyfa, egyszer szeptemberben 3 hétig én helyettesítettem Rozsáli Oszkárt, amikor Ő nem sietett haza Amerikából (vagy Ausztráliából..? Már nem emlékszem.) tanítottam Láposi Zsuzsit. Pregh Béláné azt is meg tudja mondani, melyik napokon melyik termeben volt órám
6., Hoteligazgató - 1999 körül lehetett, pilisborosjenó, Oedagógus-továbbképzési Központ, rendezvényszervező és a Hotel auráért én volatm a felelős vezető, a munkát a Sasi-lányok végezték, Lajos Sári és Pertl Gábor mesélhetne a leszakadt plafonról
7., Osztályfőnök 1991 lehetett, Kontyfa, kilencedik osztály, gombateremesztés, Zoltan Gábris
8., Repülőgépszerelő-tanonc A gimi elvégzése után nem vettek felé sehová, Apám beadott a 208-as Steinmetz Kapitány Ipari szakmunkásképzőbe (Steinmetzből - Steinmetzbe), Szigethalomra jártam Pestlőrincről. Judit Holpert igazad van, de Koszó a párhuzamos osztályba járt és Ő műszerésznek tanult, én szerelőnek, majdnem egy fél évig, a januári vizsgákat már nem vártam meg, utána jött a Kondor I. kép nélküli napk, nev, Vilmos Hanti-nak köszönhetően
9., Éjszakai fűtő 1984-1985 lehetett, a Tanítóképző hallgatójaként éjszakai alkalmi munka az Elte pincéjében a Kálvin és az Astória között. Egy közetolvasztásos kísérleti projektben voltunk felügyelő, a kemence hőfokát kellet figyelni, félóránként feljegyezni. reggel beírtuuk hasraütve. tettestársam: Csák Zsolt
10., Oktatástechnikus SOHASE! Az a Hományi volt!
11.,. Napközis nevelő - 1988 Kondor I. , utána Kontyfa Györgyi Neuspillerné Németh osztályával, sokan közülük még ma is ismerőseim itt, ugye, Erika Hauer?
12., Öreg Király - Napernyő tábor, Balatonszárszó,@Zoltán Váczi talán még emlékszik rá...
Köszönöm, hogy velem játszottatok!



Nincsenek megjegyzések: