2023. augusztus 10., csütörtök

Hazaértem (2016. júliusi bejegyzés)

 https://www.facebook.com/sandor.banyai.7/posts/pfbid0dUVRHp4GsoKQoCzYpvRkYZVQXBc5Gqkwir6CGRxtZxSCj6sYnxeJUAAsPyjEQ2HTl

Hazaértem. Ma csak 995 km. volt Összesen pedig 7793. Életem EGYIK leghosszabb útja. 2016. június 16 - július 23. Egészségére, Mr. Henry Ford! Budapest-Balatonszárszó-Budapest-Stuttgart-Szárszó-Budapest-Szárszó-Pécs-Kecskemét-Budapest-Sziágy-Inárcs-Budapest-Sziágy-Párizs-Posola-Pilisszántó-Budapest... 39 nap, hat ország, Thin Lizzy, Manfred Mann, Rainbow, Bruce Springsteen... koncertek, gyerektáborok, élménypedagógiai képzések, városnézések, Eiffel torony és alkotó szabadság..., munka, kalandok és álmok... Estére hazaértem... És énekeltem, egész úton..., ahogy ígértem. AZ ÖRÖK NYÁR 2016.



És külön öröm, hogy MÁR MA átvehettem a Nagy Utazás első jól megérdemelt hivatalos dokumentumát, mellyel a Vas Megyei Rendőrkapitányság hivatalosan is igazolja a kételkedőknek, hogy igen, július 6-án valóban és biztosan ott jártam, a Balaton és Kaposvár között, Sziágy felé a 81-es kilométerszelvénynél...

Nincsenek megjegyzések: