2008. december 28., vasárnap

Kedves Éva Néni!

Ezúton küldöm internetes naplóm (másnéven: blog-om…) elérhetőségét. Csak rá kell klikkelni, és reményeim szerint bejön. Íme: http://rabanya.blogspot.com

2008 augusztusában kezdtem vezetni, részben napló, részben írásmű, de belekerülnek újságcikkek, mások által írt levelek, sok korábbi írásom, levelek, naplórészletek, versek és irodalmi idézetek (ez utóbbiak mások tollaiból…, versre azért még nem vetemedtem….). Amit biztosan én írtam, és figyelmedbe ajánlanám:
· Ötkarikás szemmel (augusztus)
· A világ leghaszontalanabb gyűjteménye (szeptember)
· Csak egy pillanat volt (október)
· Sok dolgom van (november)
· Crown Ambassador és Túl az első éjszakán (december)

De hát persze bármelyiket és mindegyiket…. Szeretem, hogy fényképekkel lehet kifejezőbbé tenni, illusztrálni

Minden benne… Szerelem, munka, sport, a gyerekeim, a mindennapjaim, a Dal, a Tánc, a Csók, a Gól…

A legrégebbi írás ( a 2000. év sikerlistája…) 200 végén készült, a legújabb (a töltöttkáposzta receptje) alig néhány napja. Egységes szerkezetet, koherens szemléletmódot… ilyesmit… jobb nem keresni. De én élvezem… Talán érdemesebb visszafelé olvasni, 2008 augusztusában elkezdeni és a mai nap felé haladni… de persze ez is mindegy, nem szükséges taratni az időrendi sorrendet sem… és persze, nem kell elejétől végig olvasni, ahhoz már hosszú, itt-ott biztos dagályos…

Csak kevés ember látta, kívülről nem elérhető, nem is szánom igazán publikusnak, csak azok látták, akiket meghívtam, biztos, hogy huszan sincsenek… te vagy az első, akinek ajánlom is, és nem csupán átküldöm az elérhetőséget kommentár nélkül.

Részben csatlakoznak hozzá internetes fényképalbumok is, ezek elérhetősége: http://picasaweb.google.com/kalandokesalmok

Hát ennyi, és köszönöm a bíztatást – 1978 óta folyamatosan…

Bányai Sándor
IV. c

Nincsenek megjegyzések: