2008. december 26., péntek

Karácsony...2.

Életem leg-gondosabban készített, legtöbb munkával járó, legnagyobb időt felölelő (szeptemberben kezdte el!) ajándékát most kaptam a fiamtól. Egy autós füzet 130 rajzolt autóval. Ezt írta bele:

"ZORÁN LEGTÖBB ZSÓFI MÁSODIK EGYET CSIMÁLT, TOMI. REMÉLEM ÖRÜL SZENNEK A KÖNYVNEK. EBBEN A KÖNYVBEN AUTÓK VANNAK.

és a végére:

REMÉLEM TETSZETT!

Hát leültem, és 24-én éjjel, fejből (!) összeírtam 130 autótípust és autómárkát, hogy mindegyiket el tudjuk nevezni. Zorán kritikus: a Tuareg terepjáró? dehát jeepet nem is rajzoltunk! Kár.. Land Rover-t e, Ladát se, Zaporozsecet se... de 130 sportautót meg nem tudok...

Zsófi már 25-én délután belázasodott... akkor még feljavult, haza tudtunk jönni a mamáéktól baj nélkül. HAjnalban mászott oda közén, csupa tűz volt, most már valóban beteg. Karácsony második napján köszönt és minden jót kíván...

Nyakkendőt kaptam - és bármilyen furcsa is, nagyon örültem neki, ugyíanis 45 éves koromra alig van 2-3 olyan nyakkendőm, amit "Europában is fel lehet venni..." - ahogy mondani szoktam. Ez szép, és gyönyörű anyagból van.

Viki örült a Presser jegyeknek - ennek én is nagyon örültem.

Az Angyalka Steelers szurkoló! Most már biztos, mert Tőle Steelers filctollakat, jegyzetlapokat, 3 különböző típusú emblémás szivacslabdát és Steelers meznek öltöztetett kulacsmelegítőket kaptunk, és egy GO PITTSBURGH hűtőmágnest.

Fel nagy örömre! ma született,
Aki után a föld epedett.
Mária karján égi a fény,
Isteni Kisded Szűznek ölén.
Egyszerű pásztor, jöjj közelebb,
Nézd a te égi Istenedet.

Nem ragyogó fény közt nyugoszik,
Bársonyos ágya nincs neki itt.
Csak ez a szalma, koldusi hely,
Rá meleget a marha lehel.
Egyszerű pásztor, térdeden állj!
Mert ez az égi s földi király.
(Gárdonyi Géza)

Leszállt az Ég dicső Királya
közénk az üdvnek hajnalán.
Jászolban fekszik, rongyruhában,
Ki eget, s földet alkotá.
Légy üdvözölve, szent karácsony,
Mely földre hoztad az eget.
Ím elmúlik a bűnnek éje,
Mert te az üdvöt hirdeted.

Nincsenek megjegyzések: