2008. december 16., kedd

Crown ambassador avagy MLM megkeresés – és alant a válasz rá…

"Szia Bányai! Azért írok, mert nem tudom a telefonszámod, ha tudnám felhívtalak volna … találkoztam szeptemberben egy új MLM rendszerrel. Igen, MLM rendszerrel! Nekem új, mert én pár MLM-nek fogyasztóként tagja vagyok, azonban ehhez az MLM rendszerhez úgy csatlakoztam, hogy itt szívesen építenék hálózatot is ha úgy adódik, mert ezzel a termékkel sok embernek lehet segíteni ... Mikor csatlakoztam hozzájuk a termékükön kívül az is nagyon megfogott, hogy az az ember aki szólt annak akinek ma a legnagyobb üzlete van Magyarországon szintén kap kb havi 1 millió ft-ot , pedig azóta nem sok embernek sikerült szólnia. Szóval, szeptember óta azon gondolkodom, hogy ki lehet esélyes arra, hogy a jövendőbeli „crown-ambassador”-om legyen. Akár hogy is gondolkoztam az ismerőseimről, 3 ember jutott eszembe, hogy alapból minden adottsága megvan a „crown ambassador”-sághoz. 2-ről kiderült közben, hogy másik MLM rendszerben már milliókat keresnek, és te vagy a 3., akiről nem tudok ilyen téren semmit, mármint nem tudom, hogy egyáltalán beléptél – e bármilyen MLM rendszerbe, azt sem, hogy mennyit tudsz az MLM-ekről, szimpatizálsz –e velük vagy sem. Mindenesetre Bányai azt hiszem ha rászánnál az életedből 1 órát, hogy meghallgasd milyen feltételekkel lehet itt embereken segíteni és közben pénzt keresni, szerintem a te vezetői képességeddel, lelkesítőképességeddel és az 1500-as iwiw-es listáddal biztos vagyok benne, hogy a siker garantált… Az ingyenes cégismertető dec 18-án csütörtökön lesz ...

Ui: Az MLM-ekről valószínű tudsz, tudod azt, hogy cél annak a bizonyos terméknek a fogyasztásának a növelése, ezért tényleg meg kell nézni, mihez adja a nevét, idejét, energiáját az ember, hogy nyugodt lelkiismerettel fekhessen le éjszaka … szerintem tényleg világszínvonalúak, és az én szervezetemnek tényleg szüksége volt ezekre a termékekre, ezért úgyis szedtem volna őket, így, hogy még pénzt is keresek belőle, hát az még külön jó!"

Szia ...!
Nem szánok. Szegényen szeretnék meghalni, kedvenc szenvedélybetegségem, a pedagógus-továbbképzés áldozataként, az ismeretlen tréner sírjába temessetek. Talán azért is van 1500 ismerősöm az iwiw-en, mert soha nem kerestem meg őket mással, mint munkával, readásul, mint minden gyerekeket érintő munka, ez soha sem jelenthetett mást, mint vért, verítéket és könnyeket. MLM rendszer ez is, valahol…

18-án egyébként egy hasonló rendszerben vezetjük az 1.A osztály szülői közösségének adventi ajándékkészítő délutánját. Ha van kedved, eljöhetsz gyertyát mártani.

Szívesen meghívlak a mindengyerek konferencia élménypedagógiai szekciójába, vagy a még inkább sajátomként gondolt Kalandok és Álmok az iskola falain belül... című szekcióba. Tudod, én ebben a kettőben gondolok crown-ambassador lenni. Önhitt leszek: kérdezd meg a főiskolai hallgatóimat, vagy azokat, akik a tréningjeimen részt vettek: leszek is. Vagyok is. És ha érdekel, itt látsz engem munka közben: http://picasaweb.google.com/kalandokesalmok

Viszont örülnék, ha bármikor felhívnál!

Nincsenek megjegyzések: