2020. április 20., hétfő

JTJ-nek

"A fiam tizenkettedikes. Azt, hogy ne ugorjon a társai nyakába, amikor újra találkoznak, azt, hogy ne bandázzanak, amikor ott vannak látótávolságban egymástól, azt, hogy ne ölelgessék egymást, egy jól sikerült matek írásbeli után, azt nem tudja megakadályozni se tanári szigor, se szülői rábeszélés, se a folyósóra vezényelt karhatalom, rendőrség, kormányőrség, TEK. Sem semmi sem. No fuckin' way... legfeljebb egy sarokkal odébb teszik majd, mint szokták  




Ha ennek nincs kockázata, egy nappal a járvány állítólagos tetőzése után... akkor mivégre van itt korlátlan felhatalmazás vészhelyzetre? Van vészhelyzet? Ha van..., akkor nincs 100.000 embert érintő mozgás és összezártság! Ha nincs, akkor mivégre harmincezer kiürített ágy?!




Erre épül az orbán-rezsim... a pedagógusok (orvosok, memtősök, ápolók, tűzoltók, szoc szféra dolgozói, és a rendőrök...) áldozatkészségére, felelősségére. Nem jön be - hát milyen pedagógus az ilyen? Bejön - hát milyen pedagógus az ilyen? Feláldozható sötét gyalogok vagyunk a király játszmájában.




ELÉG! MONDJ NEMET!




(és hozzáteszem, én sem tudom, mit csinálnék, én sem tudom, mi a helyes... és ez is csak egy vélemény. Ölellek!)"



ja... jut eszembe: mindezt úgy, hogy tudják, vagy legalábbis ÚGY tudják... nem lesz ballagás, bankett...

  • J Tóth Judit i Elengeded a fiad? És ő mit gondol?
  • J Tóth Judit Zorán menni akar - de szerintem ez nem a legfontosabb szempont :-( Ebből a szempontból hiába 18 évesek, ezt a döntést nem bíznám rájuk! Ugyanakkor nekem könnyű, nem velem él, Viki pedig elengedi. Az egyéni otthontartásban én sem nagyon bízom... a csoportos fellépés lehetetlen. :-( Szerencsére, a Fiam úgy tervezi, és úgy is tervezte eddig is, hogy ha felveszik egész mást csinál majd... Gap Year - Ő eddig is ebben gondolkodott, te biztosan érted, mi az. A legkisebb királyfi vándorútra megy... ha jól értem MÁS: Előkerestem az osztályképeiket... örökkén összeborulva, nagyon-nagyon szeretik egymást!









Nincsenek megjegyzések: