2008. október 30., csütörtök

P.U.F.


Sose hagyj el, én sem adlak

Se felhőknek, sem a madaraknak

Holdnak nem, talán a napnak

De nem ami elmúlt, csak a holnapnak.


Az égben sétálsz, mikor alszol

Még senkire nem haragszol

Darab szén csak a legszebb gyémánt

Vak voltam, ki egyszerre fényt lát

És süket és néma, mert nem figyeltem

Arra, hogy mit mond bennem az Isten


De nincsen vallás, és nincsen eszme

És lehet, hogy semminek nincs értelme

Hát ennyire egyszerű ez az élet

Az összes titok semmivé lett

Tudom a helyem, és tudom a dolgom

És nem kell már végig gondolnom,

hogy a világ milyen gyáva

Akkor támad mikor senki se várja,

mikor senki se látja


Lesből gyilkol, nem szemtől szembe

Esélyt sem hagy a győzelemre

nekem.


De rajtam most már nincs hatalma

Nekem nem kell már a birodalma

Se hús, se kín, se szerelem

Mindent Te jelentesz nekem.

Nincsenek megjegyzések: