2017. december 31., vasárnap

A világon majdnem bárhova mehetnél szilveszterezni...

Faceblog:
Az alábbi nyílvános bejegyzést tettem december 29., 13:17 - kor


Budapesti szilveszteri bulit keresek... ha valaki el tud viselni... akár még arról is hajlandó vagyok lemondani, hogy zenét bömböltessek... Legutóbb 1987 szilveszterén éreztem jól magam... az meg már elég rég volt. Úgyhogy ezúton próbálkozom... Társasjáték, szolíd alkoholfogyasztás, rock-disco..., némi tánc, közös hímnuszéneklés... ilyesmik érdekelnek. Tüzijáték, elmebeteg trombitálás, céltalan kóválygás a Kőrúton, hajnali verekedés a szomszédokkal, hányástakarítás, detox, TV nézés, mobilozás és a mulatóskazetták hidegen hagynak, illetve ezeket már unom. Kulturált pálinkával, harapnivalóval, pezsgővel, költségvállalással és zeneszerszámmal tudunk beszállni. BUÉK!

És íme a szívet-lelket melengető válaszok és kommentek: 

Viktor Zabori Meg van ido arra a repulore felulni. Meg epp ideersz😄 Sándor Bányai bíztam Bennetek... és tudtam, az első szoba odabiggyesztett "Budapest" kifejezés kevés ember humorérzékének lesz leküzdhetetlen akadály :-) BUÉK, reszkes, majd egyszer tényleg beállítunk, de most előbb Dórikát szeretnénk megvizitálni a nyáron :-) Viktor Zabori BUEK nektek is! Remelem szavadon fogod magad 😉manapsag a “nyaron” szo sokmindent jelent... itt most nyar van! Legkozelebb hazalatogatok szolok! Mar ideje h osszefussunk! Csook


Olga Lezancsek Barcraft, tele van társasjátékkal, nemcsak netessel! Nem kell halálra innod magad, és eléggé jó koktélok vannak!
Alex Holeczy Sanyookaam gyere ide :) vaagy probalkozz a Sweigstill leszarmazottaknaal szinte biztosra veszem hogy orommel varnak Sándor Bányai Oda Hozzád inkább nyáron mennék... ;-) Alex Holeczy Gyere utolag megunnepeljuk a mostani szilvesztert Sándor Bányai szavadon foglak! :-) Alex Holeczy Ejfelkor elenekeljuk a himnuszt

Marianna Gál Ilyet én is keresnék, csak 250 km-rel arrébb.

Zoltai Péter Olyanba, hogy csendesen beszélgetünk max 2:00 AM-ig, én is szívesen beszállok.



Márta Raáb Tupy Rendezzünk egyet én benne vagyok :) Sándor Bányai hát ez az! Rendezni van kedvem a legkevésbé. Résztvevő szeretrnék lenni, rendező vagyok eleget évközben... :-) Márta Raáb Tupy mondjuk a szervezesbe en se gondoltam bele 🙂










Judit Holpert Sándor Bányai régi szép idők, letűnt idők, szilveszteri buli nálatok! A szuper emlék megmaradt!

Zsuzsanna Toldi nekem lesz egy üreslakásom, nagy terasz, egész város látszik... lencsét és malacot adok, zenében béna vagyok, kutyát 2 macskát el kell viselnetek... Zugló.

Ákos Menner Johetsz hozzánk Sándor Bányai Ki lesz, mi lesz ott? Ákos Menner Egyenlőre + 3 hölgy meg én
Sándor Bányai Félek, elrontanám a nemek arányát ;-) Ákos Menner Dehogy, javítanád Tudod szauna, jakuzzi, forralt bor, terasz

Végh Mária Nemadomfel kávézó?

Réka Szabady Banya! Mi varunk szeretettel😄3 embert tutira ismersz a tarsasagbol 😘 Sándor Bányai :-O Elsorolod? :-)Réka Szabady Punk,KunosImi es én😄 Réka Szabady Es meg joparan es gyerekzsivaj is lesz😄

Szabina Shpontak Beregszász, Beregszász, nincs messze....

Rajnai Henrik Csömör érdekes lehet Neked és Istvánnak? Úgyis régen láttuk egymást! Minden van amit írtál, sőt nagy méretű póker asztal, csocsó, biliárd. Mindemellett hard rock és rock&roll eredeti lemezeken. Szíves látnánk végre már Titeket! A teljes befogadóképesség kb. 12-15 fő. alvási képesség kb 6-8 fő.

Mezey Tünde Én is ezt szeretném Sándor Bányai!!! Most nem aktuális, de tán jövőre csinálok mán' valamit.
Lehet hamarabb is, ha nem csak szilveszterkor jöhet szóba a rock, meg a társasozósbeszélgetős kicsittáncikálós jóemberes nemigenivósdohányzós valamibuli. Meg ha épp Göd is jó, nem csak Bp és ha az sem baj, hogy alig ismersz valakit (beleértev engem is 
), de majd megismersz, akit érdemes...

Miklos Gyuri Mórahalom?...Én itt vagyok,már fürödtünk is 1et...😎




Dora Visky Úgy néz ki hogy a világon majdnem bárhova mehetnél szilveszterezni. 
:-)

György Bessenyei Egy újabb sítáboros szilveszter így 25 év után...? 





😉

Nincsenek megjegyzések: